به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان سلسله بلافاصله پس از برد شیرین تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی مراکش با حضور در خیابان های شهرستان به جشن و شادی پرداختند.
تمامی خیابان های اصلی شهرستان مملو از خودروهایی بود که با کشیدن بوق های ممتد و فریادهای زنده باد یوزهای ایرانی سردادند.
پارک شهید باهنر الشتر مملو از خانواده هایی بود که به صورت دسته جمعی به تماشای پیروزی شیرین و دلچسب تیم ملی ایران مقابل مغرب نشسته بودند.
برخی از فوتبال دوستان سلسله که از برد شیرین تیم ملی کشورمان به وجد آمده بودند با حضور در پشت بام های منازل مسکونی خود و سردادن ندای الله اکبر و زنده باد ایران و شلیک تیرهای هوایی پیروزی تیم ملی را جشن گرفتند.
پیرمردی که به همراه نوه هایش در حال شادی و خوشحالی بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان توانست فعل خواستن توانستن است را به خوبی در زمین صرف کند، اظهار داشت: امروز یکی از بهترین روزهای مردم ایران در تاریخ ورزشی کشور است.
اکبر مرادی با بیان اینکه علاقه به فوتبال پیرو جوان ندارد، افزود: این پیروزی را به تمامی مردم و ورزش‌ دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم با تداوم پیروزی ‌ها بتوانیم در جام جهانی بدرخشیم.
راننده‌ ای نیز که پشت چراغ قرمز ایستاده بود و با کشیدن بوق‌ های مکرر شادمانی خود از صعود تیم ملی به جام جهانی را ابراز می کرد، نیز افزود: به تیم ملی کشورم و تمامی بازیکنان غیورش عشق می‌ ورزم و از شادی سر از پا نمی ‌شناسم.
محسن ندری عنوان کرد: این برد شیرین تیم ملی کشورمان همانند دیگر مناسبت‌ های ملی و سیاسی چشم دشمنان را کور می‌ کند زیرا دشمنان تصور این پیروزی را هرگز نداشتند.
وی گفت: امروز مردم کشور ایران عیدی خود را در عید سعید فطر با برد شیرین مقابل حریفی سرسخت از خداوند گرفتند.

** شادی مردم در پلدختر
مردم پلدختر نیز پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی 2018 با حضور در خیابان ها شادی بی مثال خود از این پیروزی را جشن گرفتند.
پس از این پیروزی هواداران تیم ملی فوتبال در پلدختر با خودروهای خود به خیابان آمدند و جوانان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در حالی که خود را از شیشه خودروها بیرون کشیده بودند به شادی پرداختند.
جمعی از جوانان و نوجوانان پلدختری در میدان شهید بهشتی این شهر مقابل هم ایستاده و به دست زدن، پایکوبی و سردادن سرود پرداختند.
این در حالی بود که جمع دیگری از جوانان و مردم سوار بر خودروهای خود بوق زنان دور این میدان با وجود ترافیک سنگین به آرامی حرکت می کردند.
این شادی و سرور هواداران تیم ملی در سایر نقاط این شهر نیز برپا بود.
تیم ملی ایران روز جمعه در دیدار نخست خود مقابل مغرب به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
اسپانیا و پرتغال دیگر هم گروهی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه هستند.
این خبر تکمیل می شود...
7265/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.