میرشهرام میررضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش های واصله و مشاهدات عینی ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر فردی که اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه سراب جهانگیر این شهرستان کرده بود، شناسایی شد.
وی افزود: این فرد متخلف به وسیله ادوات مکانیکی اقدام به تخریب اراضی ملی برای ساخت و ساز کرده بود که در اسرع وقت جلوی زمین خواری وی گرفته شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: پرونده تخلف زمین خواری این فرد توسط این اداره برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.
وی افزود: این فرد به رغم باز بودن پرونده در دادگستری و حین رسیدگی به پرونده همچنان قصد ساخت و ساز در اراضی ملی را داشت که با قید فوریت و دستور قضایی از عملیات ساخت و ساز وی جلوگیری شد.
میررضایی اظهار داشت: فرد دیگری نیز در بخش موسوم به خرسدر اقدام به تصرف اراضی ملی و کاشت درخت داشت که از این کار جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، عرصه های ملی و طبیعی متعلق به همه مردم و نسل های آینده و جزو انفال است بنابراین همه دست اندرکاران امر و مردم وظیفه دارند در جهت حفظ منابع ملی تلاش کنند و با پدیده زمین خواری و تصرف این منابع برخورد و مقابله کنند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: این اداره با توجه به وظایفی که دارد با متخلفان و متصرفان منابع ملی به شدت برخورد و به هیچ وجه به سودجویان اجازه نمی دهد این منابع خدادادی دست خوش تغییر قرار دهند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.