به گزارش ایرنا رضا آریایی روزسه شنبه در نشست شورای ترافیک بروجرد که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: بخشی از کمربندی بروجرد به طول 11 کیلومتر در حوزه شهری است که باید در راستای اصلاح نقاط حادثه خیزاین محوراقدام شود.
وی افزود: برطرف کردن مشکلات این محور باید به صورت علمی و کارشناسی انجام شود.
فرمانداربروجرد بیان کرد: سال گذشته 15میلیارد ریال ازمحل جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری پرداخت شده که باید نیمی از این میزان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز کمربندی بروجرد هزینه می شد.
آریایی اضافه کرد: نصب دوربین و سرعت کاه دراین محور در کاهش تصادفات بسیار موثر است.
وی با انتقاد ازاینکه روند اصلاح نقاط حادثه خیز کمربندی بروجرد طولانی شده است، ادامه داد: این محور متناسب با حجم ترافیک و تردد خودروها تعریض و اصلاح نشده که باید در این راستا نیز اقدام شود.
معاون استاندار لرستان گفت: امسال باید پل رودکی به بهره برداری برسد زیرا روند طولانی شدن این طرح عمرانی مشکلات بسیاری برای شهروندان به وجود آورده است.
آریایی اظهارداشت: محلی باید برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته و ساماندهی آنها را در دستور کار قرار داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد نیز در این نشست گفت: در2 سال گذشته 12 شهروند بروجردی در کمربندی این شهرستان جان خود را از دست داده اند و بیش از60 مورد واژگونی منجر به جرح در این محور رخ داده است.
علی ابراهیمی اضافه کرد: خودروهایی که از این محور تردد می کنند سرعت بسیار بالایی دارند که باید اقداماتی برای کاهش سرعت در این مسیر در نظر گرفته شود.
وی اظهارداشت: پارسال در یک ماه 9 مورد واژگونی در این محور رخ داد که حداقل باید سه دستگاه دوربین دراین محور نصب شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد بیان کرد: درمحورکمربندی بروجرد 35 نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا کنون بخش اندکی از این نقاط رفع نقص شده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.