به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر طولابی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دلفان در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه در سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احداث ، تجهیز و نوسازی مدارس در سطح شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: مشارکت همگانی مردم و مسئولان و کمک های خیرین مدرسه ساز می تواند در پیشرفت تعلیم و تربیت دانش آموزان و ارتقای سیستم آموزشی مدارس شهرستان بسیار اثرگذار باشد.
وی با اشاره به لزوم تاسیس نمایندگی آموزش و پرورش در بخش خاوه شهرستان دلفان عنوان کرد: برخی از مدارس شهرستان در زمینه روشنایی و تجهیز سرویس های بهداشتی مشکل دارند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دلفان نیز در این جلسه از کمک یک خیر تهرانی به مدارس شبانه روزی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این خیر نیک اندیش پس از بازدید از تعدادی از مدارس مناطق روستایی و محرومیت این مناطق 500 میلیون ریال در قالب اقلام غذایی و تعداد سه دستگاه یخچال و یک دستگاه فریزر به این مدارس اهدا کرد.
علی تیموری گفت: بی شک حمایت های خیران و کمک های آنان به امر آموزش و پرورش می تواند در رشد و اعتلای تعلیم و تربیت نقش مهمی ایفا نماید.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.