به گزارش خبرآنلاین استان، در مجمع سالانه هیات کونگ فو لرستان که با حضور رئیس فدراسیون کونگ فو، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و اهالی کونگ فو برگزار شد، حسین محمدی رئیس هیات کونگ فو لرستان بیان کرد: هیات کونگ فو لرستان در تمام مسابقاتی که از طرف فدراسیون دعوت نامه ارسال شده و تعداد انها به 11 مسابقه می رسد، حضور داشته است.

وی با اشاره به تخصیص خانه کونگ فو به این هیات، به نواقص عمرانی و تجهیزاتی آن اشاره کرد و اظهار داشت: تمام اعتبارات تخصیص یافته به هیات کونگ فو در سال 96 به بحث خانه کونگ فو تعلق گرفته است و هزینه های اعزام به مسابقات از طرف هیات و ورزشکاران تامین شده است.

رییس هیات کونگ فو لرستان ضمن درخواست اعتبارات بیشتر به این رشته ورزشی با توجه به کسب موفقیت های پی در پی کونگ فو لرستان در سال های اخیر، ادامه داد: انتظار داریم مجوز برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری سطح بالا به استان ما اختصاص یابد.

وی در حضور رئیس فدراسیون کونگ فو درخواست های دیگری از جمله مجوز اعزام تیم لرستان به مسابقات بین المللی کونگ فو با هزینه فدراسیون یا اداره کل در بخش آزاد یا نیمه آزاد با توجه به ورزشکاران خوبی که استان در این دو بخش دارد، دادن میزهای فدراسیون به اعضای هیات کونگ فو لرستان و مجوز برگزاری مسابقات کشوری با هزینه فدراسیون در استان را مطرح کرد.

در این جلسه رئیس هیات کونگ فو استان گلایه هایی مبنی بر عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان در خصوص انتخاب روسای هیات های شهرستان ها مطرح کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 899765
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.