به گزارش خبرآنلاین لرستان،شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر، گفت: در این انتخابات که به‌صورت آنلاین از طریق سایت خانه‌ی مطبوعات کشور برگزار شد، ١٠٢ نفر از اعضای مجمع عمومی خانه‌ی مطبوعات استان یعنی ٧٦/٦٩درصد واجدین شرایط رأی‌دهی، حضور داشته و از بین ٢٨ نامزد متقاضی حضور در هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات، افراد موردنظر خود را انتخاب کردند.
وی افزود: بر اساس آراء اعلام‌شده از سوی خانه‌ی مطبوعات کشور، سید احمد موسوی با ٥٨ رای، حمید مریدی با ٤٧ رای، حسینعلی حسینی با ٤٥ رای، رضا محمد میرزایی، امین ساکی و آفرین پنهانی با ٤٤ رای و علی قدرت نجفی با ٤٣ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مجتبی ساکی با ٤٢، سجاد دالوند با ٤١، حسن نجفوند با ٣٥، حسن ایزدی با ٣٤ و سمیرا حسن‌زاده مقدم با ٣١ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: همچنین در بخش بازرسان نیز فاطمه نعمت پور با ٤٧ رای و علی حسینی با ٣٦ رای به عنوان بازرسان اصلی و گلناز کمالوند با ٣٦ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.
وی ادامه داد: پس از یکسان شدن آرا نفر دوم و سوم انتخابات بخَش بازرسان، خانه مطبوعات کل کشور اقدام به قرعه‌کشی نموده و به این ترتیب آقای علی حسینی به عنوان بازرس اصلی و خانم گلناز کمالوند به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شد.

بسطامی در پایان ضمن تشکر از کلیه‌ی اصحاب رسانه و مطبوعات استان که زمینه‌ی برگزاری این انتخابات را فراهم نمودند، خاطرنشان ساخت: امیدواریم هیات مدیره‌ی منتخب بتواند در مسیر توسعه و تعالی مطبوعات و نشریات استان، عملکردی موفقیت‌آمیز از خود به یادگار بگذارد.
شایان ذکر است در تاریخ 2 بهمن ماه 96 با رای اعضای مجمع عمومی، خانه مطبوعات لرستان منحل شده بود. همچنین قرار بود انتخابات میان‌دوره‌ی هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان سی‌ام بهمن‌ماه 96 برگزار شود که به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا، انتخابات به تعویق افتاده بود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 881437
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.