به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در همایشی که به مناسبت میلاد فرخنده دخت نبی اکرم(ص) در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد، افزود: مسئله حجاب حکم خداست و حکم الهی اختیاری نیست.
وی گفت: حکم حجاب دست من و دیگری نیست و اگر اینگونه باشد فردا در گرمای تابستان هم می توانیم روزه ماه مبارک رمضان را اختیاری کنیم.
وی با انتقاد از موضع برخی از نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع افزود: جای تاسف است عده ای حرفی می زنند که اصلا مرتبط با آنها نیست چراکه ما دینمان را از خدا و پیامبر می گیریم اما برخی از این افراد تصورمی کنند اختیار دنیای مردم دست آنها است.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: اینکه ما در تاریخ شاهد افراط و تفریط نسبت به زنان هستیم یک ظلم بزرگ در حق آنها است که از مهمترین این ستم ها می توان به محروم کردن زنان از ارث یا استفاده از زن به عنوان ابزار تبلیغ و هوس رانی اشاره کرد.
وی افزود: سخن گفتن راجع به زن از نگاه اسلام کار آسانی نیست زیرا دارای چنان شخصیت والایی است که رسیدن انسان به معراج بدون حضور زن امکان پذیر نیست.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امروزه زنان ما اسوه های صبر و مقاومت هستند، گفت: حضرت فاطمه (س) جهادگر و مجاهدی خستگی ناپذیر در عرصه سیاست و جامعه بود که در به رغم تنگدستی انفاق می کرد لذا زنان جامعه ما آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار داده و خالصانه راه دخت نبی اکرم(ص) را ادامه می دهند.
7264/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.