به گزارش روزیکشنبه ایرنا، امام جمعه بروجرد دراین آیین اظهارکرد: ارتقای اعتقادات، باورهای دینی وعمل به احکام اسلامی ازاولویت های آموزش و پرورش است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی گفت: وارد شدن به سن تکلیف یکی ازحساس ترین مقاطع زندگی هر فرد است براین اساس آموزش وپرورش و خانواده ها باید دانش آموزان را برای ورود به این مقطع حساس آماده کنند.
وی افزود: برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است براین اساس باید این قشر از جامعه آموزش های لازم احکام اسلامی، دینی فرا بگیرند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: معلمان و والدین درآموزش مسائل دینی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی به ویژه نماز به دانش آموزان در مدرسه و خانه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: دراین آیین معنوی یک هزارو 800دانش آموزپایه سوم ابتدایی جشن عبادت درسه روزبرگزار و با احکام و اقامه نماز آشنا شدند.
شهاب روزبهانی افزود: برگزاری جشن تکلیف و خواندن اولین نماز دانش آموزان پایه سوم ابتدایی و بهره گیری دانش آموزان از فضای معنوی می تواند تاثیر زیادی در نهادینه کردن انجام احکام الهی در دانش آموزان داشته باشد.
وی اظهارکرد: یکی از رسالت های خطیرآموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه های دینی است.
مدیر آموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: هرفردی که نسبت به مسائل دینی ازجمله نماز بی توجهی کند دچار خسران جبران ناپذیری می شود.
به گزارش ایرنا این آیین درفضایی آکنده ازنشاط و شوق آغاز دوران بندگی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و سپس برنامه جشن و بیان احکام و نمازجماعت باشکوه دانش‌آموزان برگزار شد.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.