به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز دوشنبه در جریان دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان با وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه مرجع است و نقش ویژه ای در آگاهی بخشی به جامعه دارد لذا باید تلاش کند تا با اطلاع رسانی دقیق مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهد.
وی اظهار کرد: در فضایی که رسانه ها همگرایی کمتری با دولت دارند احساس نیاز به رسانه رسمی دولت بیشتر است.
استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت های استان لرستان در بخش های مختلف گفت: ایرنا لرستان باید در راستای معرفی ظرفیت ها و نقاط قوت استان گزارش های هدفمند و اثرگذار تهیه و منتشر کند.
وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در تصمیم گیری، سیاست گذاری و بهبود عملکرد دولت دارند، افزود: رسانه ها سه نقش مهم گردآوری اطلاعات، تفسیر افکار عمومی و بازخورد عملکردها را دارند و می توانند به رشد و توسعه استان کمک کنند.
خادمی افزود: رسانه ها هم در تصمیم سازی ها و هم در انعکاس اجرای این تصمیمات تاثیر دارند و از این جهت نهادهای دیگر را یاری می کنند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان با برگزاری میزگردهای تخصصی و تولید و انتشار گزارش های هدفمند و اثرگذار در تلاش است تا ضمن انتقال دغدغه های مردم به مسئولان، عملکرد دولت را منعکس کند.
احسان کردی افزود: با توجه به تحول ایجاد شده در عرصه اطلاع رسانی، خبرگزاری ایرنا لرستان در سه پیام رسان پر مخاطب تلگرام، اینستاگرام و توئیتر حضور اثرگذاری دارد و اخبار خود را متناسب با کارکرد هریک از این شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر می کند.
3022
خبرنگار و انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.