به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه برنامه های فاخر و برجسته دولت باید معرفی شود، اظهار کرد: در اغلب موارد با فعالیت های عمرانی سعی در معرفی انقلاب اسلامی به مردم هستیم، این امر مهم است اما شناسایی جایگاه معنوی ایران در دنیا مد نظر است.
وی افزود: انقلاب اسلامی در پی شخصیت دادن و حفظ کرامت انسانی است و باید بیشتر این موارد مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: تمامی جهات روشنگری جمهوری اسلامی باید بیان و برجسته شود و باید آیین های دهه فجر را بگونه ای برگزار کنیم که مردم احساس شادی کنند.
وی نشاط را نیاز جامعه دانست و افزود: برگزاری موسیقی محلی، اجرای کنسرت و ایجاد شادی در میان مردم باید از برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.
وی به نقش پررنگ عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و توجه قرار دادن برنامه ها برای این قشر اشاره کرد و گفت: روزهای دهه فجر در تمامی شهرستان های استان باید برنامه ریزی شود تا مردم بتوانند از برنامه ها استفاده کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان نیز گفت:برنامه های دهه فجر امسال حول سه محور معرفی ارزش های انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی ٢٢بهمن و معرفی دستاوردهای دولت در قالب بهره برداری از طرح های عمرانی انجام می شود.
حبیب الله خجسته پور افزود: در آستانه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و بنا است از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال آینده در کشور به فعالیت های ویژه اختصاص یابد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.