حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمن و مزدوران با برنامه ریزی قصد داشتند تا از تجمعات اعتراضی مردم که بر علیه گرانی و تورم برگزارشده بود درجهت ایجاد نا امنی در کشوراستفاده کنند.
وی اظهارکرد: این توطئه دشمنان با هوشیاری، بیداری، بصیرت ملت و تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و بسیجیان خنثی و درنطفه خفه شد.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: اعتراضات صنفی به دلیل مشکلات اقتصادی امری طبیعی و رایج درجهان است و درکشورنیز بارها به خاطر مشکلات مالی، عدم پرداخت حقوق واعتراض هایی انجام شده بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: عربستان، آمریکا، اسراییل با مشورت انگلیس با شکستی که درموضوع گروه های تکفیری برآنها تحمیل شد درصدد انتقام ازایران اسلامی بودند که این بار نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ناموفق شدند.
وی ادامه داد: دشمنان بعد ازشکست گروهای تکفیری و داعش در تلاش بودند که با وارد کردن گروه های تروریستی به امنیت ایران اسلامی خدشه وارد کنند و در این راستا نیزتا کنون چهار تیم ازآنها دستگیرشده است.

*** حضور مردم در صحنه این بار نیز توطئه دشمنان را خنثی کرد
امام جمعه بروجرد گفت: حضور مردم در صحنه این بار نیز توطئه دشمن برای برهم زدن امنیت وایجاد اختلاف در ایران اسلامی را خنثی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: اتاق فکر این آشوب ها همانند فتنه 88 درخارج مرزها و در کشورهای آمریکا، انگلیس، عربستان واسرائیل قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه دشمنان دلسوز مردم ایران نیستند، اظهارکرد: آمریکا وهم پیمانانش سال های زیادی است اموال کشور را بلوکه و تصاحب کرده اند و به هر بهانه ای تحریم های ظالمانه ای برعلیه مردم ایران وضع می کنند.
خطیب نماز جمعه بروجرد افزود: دولتمردان آمریکا واسرائیل همه برنامه های خود را تعصیل کرده بودند و از طریق رسانه های تحت حمایت و فضای مجازی نحوه ساخت بمب دستی را آموزش می دادند.

***قوه قضاییه باید با قانون شکنان برخورد قاطع وجدی نمایند
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اضافه کرد: قوه قضاییه باید با قانون شکنان، مفسدان اقتصادی و نجومی بگیران برخورد جدی و قاطع نمایند.
وی با تاکید براینکه وحدت واتحاد مردم و مسئولان از به وجود آمدن حاشیه جلوگیری می کند، افزود: گروه های و جناح های سیاسی باید ازفرا فکنی پرهیز نمایند وبا همکاری و هماهنگی با مسئولان مشکلات و معضلات کشور را حل کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران دل درگرو نظام اسلام وانقلاب دارد و در پیروی از راه شهدا ودفاع از کیان نظام اسلامی هر زمان که لازم باشد با بصیرت واتحاد در برابر توطئه ها و ترفندهای دشمنان ایستادگی می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارکرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بروجرد روز چهارشنبه 9 دی دیگری را خلق کردند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.