به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی دوشنبه درنشست برنامه ریزی حماسه 9 دی اظهارکرد: اتفاقات 88 که با برنامه ریزی منافقین و دشمنان داخلی و خارجی برپا شده بود با حضور بصیرت گونه مردم مومن انقلابی ایران خاموش شد.
وی افزود: رهبرمعظم انقلاب با رهنمودهای پیامبرگونه خود مردم را نسبت به حادثه ای بزرگ آگاه کرد و باعث بیداری ملت شد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: دشمنان سال ها تلاش کردند با تا ایجاد توطئه ضربه ای بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند و اتفاقات سال 88 آتشی بود که به دست دشمنان نظام برافروخته شد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: دشمنان با برافروختن آتش فتنه در ایران با هدف براندازی نظام حوادث سال 88 را رقم زدند.
وی ادامه داد: دشمنان در جریان حوادث 88 با تبلیغات گسترده رسانه ای قدرت تشخیص مردم را در اشتباه قرار دادند تا توطئه های شوم خود را عملی کنند و متاسفانه برخی از خواص نیز آب به آسیاب دشمن ریختند.
امام جمعه بروجرد تاکید کرد: حماسه 9 دی باید برای همیشه زنده نگه داشته شود، این روز صرفا یک خاطره نیست بلکه نماد استقامت و بصیرت افزایی ملت ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: زنده نگه داشتن 9 دی به این دلیل است که بیداری خود را در برابر فتنه حفظ کنیم.
وی با اشاره به حضور گسترده و حماسی ملت ایران در 9 دی سال 88 افزود: زنده نگه داشتن حماسه 9 دی یعنی آماده بودن در برابر فتنه دشمنان، زیرا دشمنان هر روز به دنبال فتنه انگیزی هستند.
به گزارش ایرنا مراسم 9 دی امسال ساعت 10 صبح شنبه درمسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزارمی شود.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.