یکی از رانندگان تاکسی شهر پلدختر به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعات اولیه روز گذشته برای دریافت بنزین به جایگاه واقع در بخش غربی شهر پلدختر مراجعه کردم و با نبود بنزین در این جایگاه مواجه شدم.
علی بابایی افزود: متاسفانه این جایگاه تا ساعات پایانی روز هم سوخت عرضه نمی کرد و برای رانندگان به ویژه رانندگان تاکسی به مشکل تبدیل شده بود.
یکی دیگر از رانندگان پلدختر گفت: عصر (شنبه) به جایگاه سوخت جنوب شرقی پلدختر مراجعه کردم ولی در این جایگاه نیز بنزین عرضه نمی شد که نبود بنزین رانندگان وسایل نقلیه این مسیر ترانزیتی را با مشکل مواجه کرده و صف طویلی مقابل جایگاه تشکیل شده بود.
مسوول جایگاه سوخت شهر پل‌دختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:مشکل اصلی جایگاه نداشتن فرآورده نفتی و نقدینگی است و هر بار برای دریافت سوخت از شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان مجبور به رایزنی و مکاتبات فراوان هستیم.
محسن دالوند افزود: روز گذشته از ساعت 8 صبح سوخت بنزین جایگاه قطع بود که پس از رایزنی هایی با مسوول فرآورده های نفتی شهرستان و مرکز استان با تاخیر زیاد و بروز مشکلاتی برای رانندگان در ساعت 18 عصر شنبه بنزین به جایگاه رسید.
به گفته وی شرکت نفت با گذشت 2 ماه به این جایگاه کارمزد پرداخت نکرده که این امر موجب بروز مشکلاتی در جهت خدمت‌رسانی به مردم شده است.
مسوول جایگاه سوخت واقع در جاده ترانزیتی شهر پلدختر به خبرنگار ایرنا گفت: از شب گذشته تاکنون بنزین در این جایگاه تمام شده وبا وجود واریز نمودن پول خرید بنزین به حساب شرکت نفت ،بنزین به این جایگاه وارد نشده و دلیل آن عدم ثبت در سیستم اعلام می شود.
شمس الدین چاغروند افزود: هم اکنون مشکل ثبت سیستم حل شده و شرکت نفت تا چند ساعت دیگر بنزین به جایگاه ارسال می کند و مشکل حل می شود.
فرماندار پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:برای رفع این مشکل ، یکی از جایگاه ها شب هنگام یک سرویس سوخت دریافت کرده که مشکل رانندگان بخش غربی شهر را حل کرد.
نعمت الله دستیاری افزود:هم اکنون مشکل در جایگاه بخش جنوب شرقی شهر به قوت خود باقی است که تلاش برای برطرف کردن آن و تامین سوخت ادامه دارد.
پلدختر 2 جایگاه عرضه سوخت دارد.
این شهرستان در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده و مسیر تردد خودروها از غرب به جنوب و مرکز به جنوب کشور می باشد.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.