به گزارش ایرنا مصطفی ملکی صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بنا به اعلام سازمان های ذیربط پیش بینی می شود اوج تقاضا برای حمل و نقل عمومی همزمان با 17 آبان ماه و بازگشت زائران آغاز شود که در این راستا ناوگان اتوبوسرانی استان لرستان با تمام ظرفیت 243 دستگاه اتوبوسی که در اختیار دارد و با آمادگی کامل در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود.
وی اظهار کرد: 32 دستگاه از ناوگان حمل و نقل استان لرستان در ارسال اقلام مورد نیاز موکب های مردمی ایران در نجف اشرف و کربلای معلی مشارکت دارند.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام اوج تقاضای سفر و بازگشت زائران از مرزهای چهارگانه و افزایش تقاضا برای تامین اقلام مورد نیاز آنان در مرز مهران، ناوگان حمل بار استان لرستان برای انتقال این اقلام به صورت رایگان آمادگی کامل دارد.
وی از اعزام تعدادی از امداد خودروهای استان لرستان به مرز مهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی، 6 دستگاه جرثقیل یدک کش و تعدادی مکانیک سیار برای امدادرسانی به ایلام اعزام شده که خدمات خود را با 50 درصد تخفیف در اختیار زائران قرار می دهند و تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند.
فردا پنجشنبه مصادف با اربعین حسینی است و در روزهای انتهایی به این آیین مذهبی، خدمات رسانی به زائران شدت گرفته است.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.