به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این بازدید که ریاست دانشگاه و رئیس بیمارستان نیز حضور داشتند٬ در ابتدا دکتر سعید رحیمی رئیس بیمارستان گزارشی از نحوه فعالیت های این بیمارستان و اهداف پیش رو به سمع ونظر استاندار و ریاست دانشگاه رساند و گفت: استارت بیمارستان عملا از سال ۹۱ با ظرفیت اسمی ۲۲۰ تخت بیمارستانی کلید خورد که طی این چند سال بخش های مختلف بیمارستانی راه اندازی شدند بطوری که سال گذشته ۱۷۷ تخت بیمارستانی اضافه گردید و ظرفیت بیمارستان به ۴۰۰ تخت افزایش یافت.

وی گفت: در اهداف بلند مدت قرار است این ظرفیت به ۵۰۰ تخت برسد و بخش های پیوند کلیه و مغز استخوان راه اندازی شود. وی اظهار داشت: هم اکنون ۴ رشته ی تخصصی اطفال ٬ داخلی ٬ بیهوشی و جراحی در بیمارستان راه اندازی شده و فعالیت های تخصصی به مردم ارائه می گردد.

وی گفت: انصافا دکتر ساکی یک چهره ی خاص است که در بحث توسعه ی بخش های تخصصی و ویژه و توسعه این زیر ساخت ها نهایت سعی خود را برای پیشبرد اهداف دانشگاه و این بیمارستان بکار می گیرد و همکاری خوب استاندار برای توسعه زیر ساخت های فیزیکی و کمک برای کاهش عوارض از سوی شهرداری ٬ ما را برای رسیدن به مرحله ی فوق تخصصی کردن بیمارستان و ارائه ی خدمات درمانی در این سطح یاری خواهد کرد.

وی گفت : اقدام بعدی ما راه اندازی بخش زنان است.

در ادامه دکتر ساکی با بیان اینکه استان قبلا مشکل شیمی درمانی و تخت های ویژه داشت ٬ گفت : بخش شیمی درمانی با کمک خیرین راه اندازی شده و مشکل تخت های ویژه ی بیمارستانی با بررسی های انجام گرفته و اختصاص فضاهای فیزیکی مناسب و افزایش تخت های ویژه عملا مشکل مرتفع شده است زیرا اقدامات خوبی در این راستا در بیمارستان شهید رحیمی صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: راه اندازی بخش های پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان که دستگاه ها و متخصصان خاص خودش را می طلبد٬ نیازمند ایجاد بسترهای لازم و فراهم کردن تجهیزات گران قیمت آن است و اگر سیستم هماهنگ باشد کارهای بزرگی می توان در این راستا انجام داد.

در این بازدید دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان٬ عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در راه اندازی بخش های Nicu ٬ Ccu ٬ Icu را خوب ارزابی کرد و رضایت خود از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان شهید رحیمی را اعلام نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 777514
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.