به گزارش ایرنا، موسی خادمی روز یکشنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید مدافع حرم ؛ رضا رستمی مقدم اظهار کرد: وجود جوانان بعنوان یک فرصت بزرگ باید بدرستی هدایت شود چرا که در غیر اینصورت همین فرصت قابلیت تبدیل شدن به یک تهدید را خواهد داشت.
وی با تاکید بر ایجاد امکانات ورزشی بخصوص در مناطق محروم گفت:به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، پرداختن به نقاط حاشیه ای شهر و ایجاد فضاهای فرهنگی و آموزشی برای جوانان باید بدرستی مدیریت شود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم در این مناطق از امکانات لازم برخوردار نیستند گفت: برای رفع این مشکل باید امکاناتی که معطل مانده است به اجرا درآید و در عین حال امکانات و تسهیلات لازم در این مناطق فراهم شود تا بتوان زمینه های رفاه در این مناطق حاشیه ای و محروم را فراهم کرد.
خادمی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر برنامه هایی باید برای مناطق محروم شهر داشته باشند افزود: مبارز با آسیب های اجتماعی همپا و همسو با برنامه های اقتصاد مقاومتی قرار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

**رشد هفت سانتی متری سرانه ورزشی لرستان
علی یاور عزیزپور،مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این آئین گفت:در دولت یازدهم بیش از هفت سانتی متر سرانه وزشی در استان رشد کرده است.
وی با اشاره به اینکه دهکده المپیک و سالن دو و میدانی استان لرستان در ایام 22 بهمن افتتاح خواهد شد گفت: برخی از طرح های ورزشی در استان بیش از 15 سال راکد باقی مانده بود که با جدیت دولت تدبیر و امید اجرا شد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: برای اینکه یک سانتی متر به سرانه ورزشی اضافه شود باید 18 هزار متر مربع فضا ساخته شود.
وی گفت: در استان لرستان هم اکنون تعداد 30 هیات ورزشی دارای خانه تخصصی هستند.
1920/6060
خبرنگار:محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.