به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این کارگاه آموزشی یک روزه دکتر بهرامی با اشاره به فعالیتهای بین بخشی در حوزه سلامت بیان داشت: هرچه در حوزه ی سلامت خانواده کارکنیم کم است لذا انتظار می رود این ارتباط بسیار خوبی که بین معاونت سلامت و تندستی آموزش و پرورش با معاونت بهداشتی دانشگاه هست در سطح شهرستان نیز با شبکه های بهداشت و درمان بیشتر شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان تنها دستگاه و ارگانی است که بدون مجوز می تواند به مدارس ما ورود پیدا کند چون بحث سلامت دانش آموزان در میان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در یک پروسه دو ساله 274 نفر مرتبط با حوزه سلامت در آموزش و پرورش تبدیل وضعیت شده اند و طبق 16 آیتمی که ما داریم در رشته های مرتبط با سلامت مشغول به فعالیت شده اند.

دکتر بهرامی در ادامه سخنانش اظهار داشت: ما با سایر ارگان ها و ادارات، تعامل خوبی داریم زیرا بحث محیط زیست و سلامت جامعه مد نظر این اداره کل است و همراه پلیس یکی از برنامه هایی بوده که در مدارس خوب جواب داده اس


وی از فعالیت 796 آموزشگاه با اولویت مدارس دخترانه و ایجاد حیاط پویا اشاره کرد و گفت: در این آموزشگاه ها و مدارس مروج سلامت که هدف اصلی فعالیتهای فیزیکی و تحرک بدنی بیشتر در بین دختران است که نتیجه اش، خانواده و جامعه ای سالم خواهیم داشت.

وی در پایان سخنانش از پیگیری هر دانش آموز برای کاشت یک درخت بلوط و توجه به محیط زیست اشاره کرد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 761843
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.