به گزارش ایرنا ماشاء االه نعمتی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه دورود در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر با گرامیداشت هفته دولت افزود: بنا بود عملیات اجرایی احداث بیمارستان جدید دورود در هفته دولت امسال آغاز شود که به علت آماده نبودن طرح توسط مشاور این کار انجام نمی شود.
وی اضافه کرد: عملیات احداث این بیمارستان در مهرماه امسال با اعتباری افزون بر 600 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
فرماندار دورود با برشمردن برخی اقدامات دولت در شهرستان دورود گفت: هشت کیلومتر از طرح کمربندی دورود با پیگیری های انجام شده و سفر مقام عالی وزارت راه، معاونان وزیر و استاندار تملک شده و در حال آماده سازی است.
وی با بیان اینکه واحد ارزیابی وزارت راه و شهرسازی به دنبال تملک چهار کلیومتر باقی مانده است، افزود: امیدواریم با توجه به قول مساعد وزارت راه این طرح که یکی از مطالبات به حق مردم دورود است، هرچه سریع تر به اتمام برسد.
نعمتی تصریح کرد: تصفیه خانه دورود پس از سالها با ظرفیت جمع آوری بالغ بر 32هزار متر مکعب در روز و با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال آغاز شده و کمتر از 2 سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
وی همکاری و هماهنگی بین همه دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد را لازمه پیشبرد اهداف و سیاست های دولت دانست و گفت: در ابتدای سال 96 با 2 رویداد مهم و تاریخی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مواجه بودیم که نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی پیروز انتخابات را به فرموده مقام معظم رهبری مردم عنوان کرد و افزود: به رغم تلاش دشمنان برای دلسرد کردن و حضور کمرنگ مردم در انتخابات شاهد حضور یکپارچه مردم در این رویداد مهم بودیم که یأس و نا امیدی دشمنان نظام را در پی داشت.
وی با اشاره به آیین تحلیف ریاست جمهوری و حضور شخصیت های کشوری، لشکری و مقامات بیش از 100 کشور جهان گفت: این آیین نشان دهنده اتحاد، انسجام و هماهنگی بین قوا در نظام جمهوری اسلامی بود که بازتاب های زیادی در سراسر دنیا به همراه داشت.
نعمتی رأی نمایندگان مجلس به وزاری پیشنهادی رئیس جمهور را نشان از انسجام میان قوای مقننه و مجریه دانست و افزود: وزرایی که با رأی قاطع نمایندگان مجلس انتخاب شدند با جدیت و تلاش بیشتر وظایف خود را انجام خواهد داد.
وی اظهار کرد: پشتوانه مردمی یکی از مهمترین شاخص های دولت اسلامی است و به همین دلیل به واسطه رأی مردم کارگزاران نظام انتخاب می شوند.
7268/3022
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.