به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله میرعمادی در آیین تجدید میثاق کارکنان دولت با آرمان های رهبر معظم انقلاب در محل بیت نماینده ولی فقیه٬ رجایی و باهنر را الگوی دولتمردان دانست و افزود: مهمترین خصوصیت این شهیدان اخلاص و ولایت پذیری است که مسئولان نیز باید همواره در این راه گام بردارند.
وی ولایت را امری بسیار مقدس خواند و گفت: هرکس که با ولایت همراه شود در واقع برای خود عزت٬ آبرو و اعتبار کسب می کند و دلیل جاری نبودن نام برخی از مسئولان بر سر زبان ها دوری آنها از ولایت فقیه است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تلاش برای ایجاد اشتغال و تولید٬ تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق وعده های دولت٬ را از مصادیق خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: اعتماد سازی مردم نسبت به دولت٬ حفظ انسجام و هم افزایی و جلوگیری از ایجاد اختلاف٬ کنار گذاشتن مسائل سطحی و پرهیز از بهانه جویی و ارتقای شاخص ها و فعالیت های فرهنگی در کنار کارهای اقتصادی از مهمترین شاخص های خدمت به مردم هستند.
وی از دولت خواست که در کنار برنامه های جاری خود٬ مسائلی مانند طرح های نیمه کاره٬ عملی کردن مصوبات دولت در سفرهای استانی و بومی سازی برنامه ششم توسعه را در دستور کار خود قرار دهد.
آیت الله میرعمادی خدمات دولت در چندساله اخیر را بسیار مبارک و مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارهای مهمی در استان صورت گرفته که از نمونه های بارز آن می توان به تحولات گسترده در بخش زیرساخت مانند احداث آزادراه ها٬ راه آهن و توسعه فرودگاه اشاره کرد.
به مناسبت آغاز هفته دولت، جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی لرستان در گلزار شهدای خرم آباد حضور یافته و با این شهدا تجدید میثاق کردند.
این کارکنان سپس به دیدار نماینده ولی فقیه رفتند و با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.