به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم ولی اله رستمی نژاد به عنوان رییس سنی، اسماعیل رضایی جوان ترین عضو و سجاد بابایی نیز به عنوان منشی شورا انتخاب شد.
در این جلسه مقررشد؛ روز شنبه راس ساعت 9 صبح در صحن علنی شورای شهر، هیات رییسه شورا نیز مشخص می‌شود.
یادآوری می شود: ولی‌الله رستمی‌نژاد، رستم کوشکی، اسماعیل رضایی، علی‌محمد صالحی‌نسب، زهرا نظری، اردشیر دریکوندی، علی ماکنعلی، مهرداد علی پناه و سجاد بابائی با کسب بیشترین آراء به عضویت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد درآمدند و حمید رشیدی، محمدجعفر همت پور، احمد میر، محسن اقبالی و هوشنگ نصیری نیز اعضای علی‌البدل این دوره می باشند.
شایان ذکر است: در این آیین اعضای شورای شهر  زاغه، سپیددشت و بیران شهر از توابع همجوار شهرستان خرم‌آباد نیز سوگند نامه خود را قرائت کردند.
اعضای شورای شهر باید اصلاح طلبی و اصولگرایی را در انتخاب شهردار کنار بگذارند
محمد اصلانی معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار در این مراسم ابراز داشت: شورای شهر دقت کنند که در شهردار باید دارای ویژگی های خاصی باشد و آشنایی لازم را با امورات مربوط به شهرداری از جمله عمران، شهرسازی، مالی، حقوقی، فرهنگی و ... داشته باشد.
اصلانی تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید اصلاح طلبی و اصولگرایی را در انتخاب شهردار کنار بگذارند چرا که سوگند خورده اند بر اساس تکلیف قانونی خود عمل کنند.
وی افزود:شهردار باید تعامل لازم را با دستگاه های دولتی داشته باشد و بدنه دولت را بشناسد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 723092
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.