به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر کمیته امداد شهرستان نورآباد از کمک حامیان به امر ازدواج جوانان تحت حمایت تقدیر کرد.
مراد کاکائیان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۳۴ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، گفت: نزدیک به ۶۲میلیون تومان برای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی فعالیت‌های گسترده‌ای را به منظور تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت پوشش به انجام می‌رساند، افزود: ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود تا جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کرده و کمتر با مشکلات رو به رو باشند.
کاکائیان با اشاره به اینکه قبل از پرداخت کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان تحت حمایت دوره‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود، بیان کرد: در سایه برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج، طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد به صورت چشمگیرکمتر شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان نورآباد با بیان اینکه خیران ۱۲میلیون تومان به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمک کرده‌اند، گفت: با یاری خیران و نیکوکاران می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را در جهت تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت برداریم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 708885
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.