اسما اسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت:حداقل براساس قانون کار با نیروهای شرکتی مخابرات برخورد کنند نه این که خدای ناکرده حرف هایی خارج از اخلاق به آنها نسبت دهند که این زیبنده نیست .
وی افزود: کارگر در اسلام مقام والایی دارد و قبل از این که عرقش خشک شود، باید پولش را پرداخت کرد که آنها زحمتکش هستند و تهدید زیبنده نظام اسلامی نیست آنها را تهدید نکنند و مشکل آنها را حل کنند .
امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان در جذب و استخدام افراد و جوانان در این شهرستان عدالت را رعایت کنند و بر اساس اغراض سیاسی و فامیل بازی اقدام نکنند.
حجت الاسلام سوری اظهار داشت:مسئولان و ادارات شهرستان اگر بنا است جوان و یا فردی را جذب و یا استخدام کنند بهتر است بر اساس آیتم هایی باشد که دولت تعیین کرده است .
وی افزود: استخدامی ها خدای ناکرده بر اساس اغراض سیاسی و هم خط بودن و طایفه و فامیل بازی نباشد که نظام متعلق به همه است و این طور نیست که انسان همیشه مسئول باشد.
امام جمعه پلدختر گفت:ادارات ، موسسات و سازمان های خدماتی باید دقت کنندکه استخدام ها علی السویه باشد و اگر بنا است کسی را پذیرش کنند بر اساس عدالت باشد تا در حق جوانان اجحافی صورت نگیرد .
امام جمعه پلدختر از عدم پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان این شهرستان انتقاد کرد و گفت: کشاورزان پلدختر جهت دریافت بهای گندم خود و عدم پرداخت آن به دفتر نهاد امامت جمعه مراجعه کردند مبنی بر این که با گذشت بیش از 45 روز از تحویل آن به مراکز خرید هنوز بهای گندم تحویلی خود را دریافت نکرده اند .
حجت الاسلام محمد سوری اظهار داشت: این موضوع با استاندار لرستان در میان گذاشته شد تا در اسرع وقت بهای گندم خریداری شده کشاورزان به آنها پرداخت شودمسئولان و دولت همت کنند کشاورزان را به عنوان مولدان اقتصادمقاومتی تقویت کنند و بهای گندم آنها را پرداخت کنند .
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه اشاره و گفت: از وظایف قوه قضاییه استیفای حقوق عامه مردم و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید در جهت احیای این فریضه الهی امران به معروف و ناهیان از منکر را کمک کرد .
وی به کشف حجاب رضا خانی اشاره کرد و افزود: رضا خان فرد قلدری بود که انگلیسی ها برای پیاده کردن اهداف و نفوذ خود در ایران وی را به عنوان شاه ایران علم کردند که با سفری به ترکیه به این نتیجه رسید که کشف حجاب موجب پیشرفت است .
وی خاطرنشان کرد: با بروز کشف حجاب در کشور علما و به تبعیت از آنها مردم به دفاع از این ارزش و ضرورت دینی در مسجد گوهر شاد بر علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند .
امام جمعه پلدختر گفت: حجاب از ارزش های دینی است و بی حجابی موجب از هم گسیختگی خانواده ها و از هم پاشیدگی زندگی می شود و کسانی که حجاب ندارند،ضروریات دین را انکار کرده اند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694860
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.