به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمید رضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پی وقوع حوادث تروریستی امروز در تهران در بیانیه ای اعلام کرد: حوادث تروریستی در تهران و اهانت به بارگاه ملکوتی امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز است.
در این بیانیه آمده است: بی شک این حوادث تروریستی کوچکترین خللی در عزم راسخ، ایمان و تقوای ملت شریف ایران وارد نخواهد آورد و برعکس موجب وحدت و همدلی بیش از پیش اقشار مختلف جامعه می شود.
حجت الاسلام حنان می افزاید: اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگی و هنری استان لرستان ضمن محکومیت این حرکت کوردلانه و کودکانه دشمنان اسلام و ایران، شهادت عده ای از هموطنان عزیز در این حوادث را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، محضر مبارک مقام معظم رهبری (مد الظله العالی )، ریاست محترم جمهوری و خانواده های این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامت و صحت دارم.

بیانیه دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویان لرستان
دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان لرستان در بیانیه ای ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران اعلام کرد: امروز با تکرار وقایع صدر اسلام بار دیگر شاهد وحدت و اتفاق دنیای کفر و نفاق علیه اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام انقلابی و انقلابیون مسلمان هستیم.
این بیانیه می افزاید: بدون شک حیوان های درنده و جانی داعشی، طالبان و سایر گروه های تکفیری حاصل وحدت و تبانی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی با سران کشورهای مرتجع و منافق عربی منطقه می باشند که با بیداری اسلامی منافع خود را در خطر دیده اند.
در ادامه آمده است: جهانیان هر از چند گاهی شاهد رقص شمشیر روسای جمهور آمریکا به عنوان نماینده سران کفر و آل سعود خبیث به عنوان نماد جبهه نفاق در دنیای اسلام هستند که حاصل آن کشتار بی رحمانه مسلمانان انقلابی جهان از سوریه، فلسطین و عراق گرفته تا یمن و افغانستان و ایران اسلامی است.
این بیانیه اضافه می کند: همزمانی اتحاد شوم شیطان بزرگ و سران خائن کشورهای مرتجع و وابسته عربی که اخیرا در مراسم غارت اموال آنها ودر جشن رقص شمشیر این سران کفر و نفاق صورت گرفت، اظهارات ضد امنیتی، تضعیف سپاه پاسداران و توان دفاعی کشور توسط برخی فریب خوردگان داخلی و جنایت تروریستی اخیر گویای توطئه شومی است علیه ملت مستقل و انقلابی تدارک دیده شده است اما زهی خیال باطل.
این بیانیه می افزاید: چنانچه ملت ایران اینقدر ذلت پذیر بودند که با یک ترقه بازی عرصه را خالی کنند، اولا سال های طولانی با دست خالی و با نثار هزاران شهید و جانباز با رژیم های وابسته و دست نشانده ستم شاهی و بعثی صدام مبارزه نمی کردند و ثانیا با ملاحظه کاری و سازش پذیری مثل کشورهای مرتجع و بی عرضه عربی دست گدایی و رفاقت به سوی سران کفر و نفاق دراز می کردند اما هیهات که رزمندگان مکتب عاشورای حسینی و سربازان سینه چاک امام زمان (عج) و فرزندان حزب الهی و پیروان صدیق و راسخ امام خامنه ای اجازه این چنینی زندگی ذلت باری را به خود بدهند.
این تشکل در پایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی 17 خرداد و تسلیت به خانواده های معظم شهدای مظلوم روزه دار در این جنایت می افزاید: بار دیگر به دشمنان خارجی و فریب خوردگان هشدار می دهیم که ما همان فرزندان و سربازان خمینی بت شکن هستیم که فرمود: کسی تصور نکند ما ره سازش با جهانخواران را نمی دانیم ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.
در این بیانیه آمده است: اگر بندبند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله های آتش مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم.

** بیانیه هلال احمر لرستان
در بیانیه جمعیت هلال احمر استان لرستان ضمن محکومیت این عملیات تروریستی آمده است: کشتن انسان های بی گناه برخلاف همه اصول، قوانین و اعتقادات است که ایرانیان تا ابد مقابل این تفکرات ایستادگی می کنند.
این بیانیه می افزاید: هجوم بی رحمانه تروریست ها کام ملت ایران را تلخ کرد اما برای همیشه در حافظه تاریخی ایران ثبت خواهد شد و ایرانیان امروز یکپارچه تر از دیروز راه مبارزه با این دشمنان را ادامه می دهند.

پیام تسلیت شهردار خرم آباد
یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد نیز در پی حملات تروریستی گروه تکفیری موسوم به داعش درتهران و شهادت بانوی خرم آبادی پیام تسلیت صادرکرد.
در این پیام ضمن ابراز تاسف از به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان روزه دار آمده است: حملات ددمنشانه عمال تروریستی داعش به حرم مطهر امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی نشان از ضعف دشمنان نظام جمهوری اسلامی دربرابر موج محکم اراده قوی ملت ایران است.
این پیام می افزاید: تروریست های تکفیری بدانند ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بارها در برابر عملیات های کوردلانه این چنینی همچون موج محکمی ایستادگی کرده و اینگونه اقدامات ذره ای واهمه و هراس در دل مردم همیشه بیدار ایران ایجاد نخواهد کرد.
در این پیام آمده است: اینجانب و مجموعه مدیریت شهری خرم آباد با محکوم کردن این حادثه، شهادت جمعی از هموطنان عزیز به خصوص سرکارخانم مهدیه هراتی استاد فرهیخته دانشگاه شهرداری خرم آباد را به همشهریان گرامی و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان طلب رحمت و مغفرت برای این بانوی بزرگوار خواهانیم.
در حوادث تروریستی 17 خردادماه در تهران 17 تن شهید و 52 تن مجروح شدند.
2 تن از شهدا و یک تن از مجروحان این حادثه تروریستی از استان لرستان می باشند.
این حوادث توسط پنج تن از عوامل گروه تروریستی تکفیری داعش به وقوع پیوست که تمام این افراد در درگیری با نیروهای جان برکف امنیتی به هلاکت رسیدند.
1920/7274/3022
خبرنگاران: مریم نریمانی و مهری میر دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.