محمد بیرانوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مردم ولایی و انقلابی لرستان خواست که خود را برای استقبال تاریخی از روحانی آماده کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا شور و هیجانی که متاثر از فضای سیاسی و تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سراسر این استان را فرا گرفته است، در روزهای گذشته با خبر سفر روحانی به ویژه در میان جوانان استان دو چندان شد.
این درحالی است که هنوز جزییات برنامه حضور روحانی در لرستان که در قالب سفرهای نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود به خصوص محل سخنرانی و نحوه استقبال مردم از وی اعلام نشده است.
استان لرستان در روزهای گذشته میزبان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف 2 تن دیگر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.
هم اکنون ستادهای تبلیغات انتخاباتی روحانی، قالیباف و رئیسی در لرستان راه اندازی شده و فعال هستند.
میرسلیم، جهانگیری و هاشمی طبا دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون در قالب ستاد متمرکز فعالیت خود را در لرستان آغاز نکرده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7474/6060
خبرنگار:مریم نریمانی ** انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.