به گزارش خبرنگارایرنا امیرسرتیپ دوم اکبرزراوه سه شنبه در مراسم رژه و سان نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که در میدان تختی این شهر برگزار شد افزود:دراین راستا اقدام به تغییر نگرش و فرهنگ ارتشیان کرد و هدف از این کار نیزغارت منابع غنی و ثروت ملت ایران بود.
وی اظهار کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیوستن ارتش به ملت دشمنان بحث انحلال ارتش را پیش کشیدند ولی بصیرت امام خمینی (ره) این توطئه را در نطفه خفه کرد.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد اضافه کرد: استکبار جهانی تلاش بسیاری در جهت آشنایی بدنه ارتش با فرهنگ غرب انجام داد که با توجه به فرماندهی امام خمینی(ره) دشمنان انقلاب نیز در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.
امیر سرتیپ دوم زراوه با اشاره به اینکه شهدا با ایثار به این ملت عزت و اقتدارعطا کردند گفت: رشادت و شجاعت رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح باعث شد دشمنان نتوانند توطئه ای را که برای ایران اسلامی چیده بودند اجرا کنند.
وی افزود: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی با داشتن روحیه بالای شهادت طلبی در فرا مرزهای ایران اسلامی به جنگ و نبرد با دشمن مشغول هستند و هر روز شاهد پیروزی های بزرگی هستند.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که اگر بخواهد با چشم تعرض به این ملت و کشور نگاه کنند نیروهای مسلح چشمان آنان را از حدقه بیرون خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیین رژه و سان نیروهای مسلح شهرستان بروجرد در میدان تختی این شهر به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و با حضورامام جمعه و فرماندار بروجرد و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.