به گزارش ایرنا در این آئین که در محل روستای میدان از توابع بخش سیلاخور دورود برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: این روستاها شامل میدان، دوسر، حیدرآباد، حشوید، زرین خانی و باباپشمان می باشند.
حشمت الله شمس خرم آبادی افزود: این طرح در آبان ماه سال گذشته با حضور استاندار لرستان کلنگ زنی شد که در آن روز شرکت گاز متعهد شد در هفته دولت به بهره برداری برسد که خوشبختانه زودتر از موعد به سرانجام رسید.
وی بیان کرد: 363 خانوار با جمعیت یکهزار و 146 نفر در این روستاها ساکن هستند که با بهره برداری از این طرح به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
وی افزود: هشت میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این طرح هزینه شده است و برای نصب علمک ها نیز 10 میلیارد ریال هزینه می شود که به همین منظور پیمانکار نصب علمک ها انتخاب شده و بزودی عملیات نصب آغاز می شود.
شمس خرم آبادی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 20 کلیومتر لوله گذاری شده است، گفت: هم اکنون 26 روستا در بخش سیلاخور دورود از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی افزود: شرکت گاز استان لرستان متعهد شده بود در پایان خرداد 96 تعداد روستاهای گازدار را به یکهزار روستا برساند که خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکاران این شرکت تا پایان فروردین سال جاری تعداد آنها به یک هزار و 10 روستا خواهد رسید.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری ** انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.