حمید کشکولی روز پنجشنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با هدف ساماندهی گلزار شهدای الیگودرز برگزار شد افزود: سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار جهت بازسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان هزینه شده اما هم اکنون این طرح ناتمام مانده است.

وی با تاکید بر اجرای سریعتر این طرح تصریح کرد: دستگاههای اجرایی موظف به هزینه ۲۰ درصد از اعتبارات فرهنگی خوددر غالب ترویج ایثار و شهادت هستند.
کشکولی گفت: نیاز است دستگاههای مرتبط هرچه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام نمایند.

حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه  الیگودرز نیز با اشاره به اینکه شهدا هویت ما هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: متاسفانه در خصوص شهدا و خانواده معظم آنها بگونه ای در جامعه سخن گفته می شود که انگار همه امکانات برای آنها است در صورتیکه خیلی از فرزندان و خانواده های شهدا بیکار هستند.
وی بر اجرای سریعتر ساماندهی گلزار شهدا تاکید کرد و گفت: کمترین کاری که می توانیم برای شهدا انجام دهیم ساماندهی آرامگاه آنها است.

سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: ساماندهی قبور مطهر شهدای شهرستان چند سالی است که ادامه دارد و نیاز است برای آن یک تصمیم جدی گرفته شود.
وی افزود: عدم ساماندهی گلزار شهدا  معضلات زیادی را تاکنون به همراه داشته است که با تجهیز مزار شهدا بسیار از مشکلات مرتفع می شوند.
وی تصریح کرد: گلزار مرکزی شهدای الیگودرز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است  و بیش از ۳۰ درصد گلزار شهدای روستاهای الیگودرز نیز بازسازی شده و مابقی نیز در حال اجرا می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.