فریدون خود نیا روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های برق رسانی الیگودرز افزود: طبق اعلام مرکز آمار، ۱۳۰ روستای لرستان بدون برق هستند اما از این تعداد فقط ۳۰ روستا دارای جمعیت  و ۱۰۰ روستا خالی از سکنه است.

وی با بیان اینکه بجز ۱۳ روستای دارای سکنه در بخش زلقی در هیچ کدام از بخشهای الیگودرز روستای بدون برق نداریم اظهار داشت: تا پایان سال، مابقی روستاهای فاقد برق این شهرستان برقدار می شوند.
وی گفت: عملیات برق رسانی به صعب العبورترین مناطق لرستان در بخش زلقی الیگودرز تا تکمیل برق رسانی به این روستاها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ کیلومتر از ستون گذاری در مناطق صعب العبور الیگودرز باقی مانده تصریح کرد: سال گذشته پنج میلیارد و صد میلیون تومان برای برق رسانی به چهار روستای الون، عباسی، کندرچه و سفید قبا هزینه شده است.

وی ادامه داد: در شهرستانهای دورود و ازنا روستای بدن برق نداریم اما در کوهدشت و الیگودرز هنوز روستای فاقد برق وجود دارد.

مدیر عامل توزیع برق لرستان همچنین گفت: از نظر اعتباری برای برق رسانی به مناطق فاقد برق در الیگودرز هیچ مشکلی نداریم و هرکجا راه شکافی شود برق دار می شود.
خود نیا با بیان اینکه در کل استان ۲۵۰ میلیارد تومان از مشترکین طلب داریم گفت: حدود نیمی از این طلب مربوط به ادارات دولتی است.
وی افزود: سال قبل بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان جهت خرید و نصب تجهیزات در الیگودرز هزینه شده است.
لرستان دارای ۶۶۰ هزار مشترک برق است.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.