حجت الاسلام مصطفی گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از کسب و کارها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا مدتی تعطیل بودند که این امر سبب شد تا توان مالی برای پرداخت اجاره بها را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: به دنبال مشکلات ایجاد شده برای این کسب و کارها، نامه نگاری هایی مبنی بر بخشودگی اجاره بهای مغازه های مستاجران اوقاف صورت گرفت که ۲ ماه اجاره بهای آنها در اسفند و فروردین بخشوده شود.

حجت الاسلام گودرزی گفت: با پیگیری های صورت گرفته اجاره بهای ۳۰ واحد تجاری موقوفات که حدود ۷۰۰ میلیون ریال بودند بخشیده شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از اجرای برنامه های مذهبی در فضای مجازی خبر داد و افزود: امامزاده ها و مساجد شهرستان بروجرد که به دلیل کرونا بسته شده اند، برنامه های تبلیغاتی مذهبی از طریق فضای مجازی در حال انجام است.

وی با اشاره به کمک مومنانه اضافه کرد: بسیاری از مساجد شهرستان این روزها مشغول به تهیه بسته های معیشتی برای افرادی هستند که به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی روبرو شده اند که برای تهیه این بسته ها از توان خیرین کمک گرفته شده و بسته ها پس از تهیه در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.