به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی و مشارکت‌های مردمی مقابله با کرونا در محل فرمانداری بروجرد اظهار داشت: تعداد افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان آمار قابل توجهی است که حمایت و کمک به آنها نیازمند مدیریت درست ارگان‌های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: با شناسایی درست افراد آسیب دیده و اعلام نوع بسته‌های حمایتی هر کدام از ارگان‌ها، از تکرار برخی امور جلوگیری می‌شود و از این طریق در حق هیچ کس اجحافی انجام نمی‌شود.

هیچ یک از زندانیان بروجرد به کرونا مبتلا نشده اند

محمد کاکاوند رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این جلسه ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در بروجرد تمامی ارگان‌های شهرستان در کنار شبکه بهداشت و درمان فعالیت کردند که اگر تلاش همه مدیران نبود نمی‌توانستیم تا این مرحله پیش برویم.

وی تاکید کرد: از اول فروردین ماه سال جاری تا کنون ۱۶۰۰ نمونه تست گیری در بروجرد به ثبت رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان داشت: خوشبختانه از زندانیان بروجرد فردی به این بیماری مبتلا نشده و قرار است مجدد از زندان بروجرد بازدید کنیم.

کاکاوند گفت: شهروندان باید در رعایت بهداشت فردی کوشا باشند و دستکش‌های یکبار مصرف را در مدت زمان کوتاهی تعویض کنند و مرتب دست‌ها را شستشو دهند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1422076
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.