اسد عبداللهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد با احیای چرخه تولید در ۲۹ واحد صنعت و معدن و سرمایه گذاری هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به فضای کسب و کار و اشتغال برگشتند.

وی اظهار داشت: برای این مهم اقدامات مستمری در راستای امهال بدهی های بانکی، ‌بخشودگی های تامین اجتماعی و مالیاتی و معرفی سرمایه گذاران جدید با آورده شخصی انجام شد و واحدهایی همچون کاشی جم، یخچال سازی، شرکت پرس، کارخانه شیشه، کشت و صنعت زمانکار، الکل فجر، فولاد و چدن دورود، فولاد خرم آباد و عظیم خودرو احیا شد.

وی با بیان اینکه ۱۸ واحد از این تعداد در تملک بانک ها بوده و احیا شده تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته سه هزار و ۵۵۳ نفر در قالب طرح کارورزی واحدهای اقتصادی استان جذب شده  و در یکسال اخیر مساحت شهرک و نواحی صنعتی استان ازیکهزار و ۴۱۱ هکتار به یکهزار و ۶۰۰ هکتار رسیده است.

عبداللهی گفت: اخذ مجوزهای تاسیس مناطق ویژه اقتصادی خرم آباد و الیگودرز، خوراک پالایشگاه پنج هزار بشکه ای پلدختر، شهرک غیردولتی تخصصی پتروشیمی، واگذاری ۲هزار هکتار از اراضی ملی به طرح های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری ایمیدرو در طرح های تولید کاغذ از سنگ الیگودرز و آهک هیدراته پلدختر نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.