سید امین قاسمی روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود: در چند سال اخیر استقبال خوبی از اماکن گردشگری لرستان به عمل آمده و این امر موجب شده طی سال گذشته ۹۷۳ هزار و ۳۰۴ نفر شب در مراکز اقامتی استان لرستان استفاده کنند.

وی اظهار داشت: این میزان اقامت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری، مهمانسراها، اقامتگاه‌های موقت و سایر مراکز اقامتی استان ثبت شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر لرستان با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۲۹۳ بازدید توسط بازرسان از مراکز اقامتی و پذیرایی نیز صورت گرفته است، بیان کرد: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی ۸۱۰ مورد، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی ۷۹۰ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۵۰۳ مورد و بازدید از مراکز اقامتی موقت ۱۹۰ مورد بوده است.

قاسمی اضافه کرد: اکنون ۳۸ مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این مراکز دارای ظرفیت یک هزارو ۵۰۰ تخت هستند و همچنین ۶ اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۳۵۰ تخت اقامتی،۱۷ مجتمع گردشگری و ۲۹ دفتر خدماتی در این استان فعال است.

وی ادامه داد: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌دهند و همچنین ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح استان فعال هستند.
وی یادآور شد: این استان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.