به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پاسخ به مطالبات شهروندان فهیم بروجرد و به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح ارتقا امنیت ظرف ۴۸ ساعت گذشته با تمام توان و بهره گیری از نیروهای تلاشگر صف و ستاد در تمامی سطوح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا ۴۱ واحد صنفی متخلف از جمله سفره خانه‌های سنتی، باشگاه‌های ورزشی و… پلمب، از فعالیت ۷۴ واحد صنفی بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و مالکان مغازه‌ها به بستن این گونه اماکن ملزم شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد همچنین از جمع آوری ۲۳ جام قلیان، کشف ۸۲۰۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی، کشف ۳۳۹۶ عدد مواد محترقه، دستگیری ۱۳ نفر سارق، کشف ۹۰ متر کابل برق، توقیف ۳۸ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف، کشف ۲۵۰ کیلوگرم گردوی قاچاق، دستگیری بیش از ۱۰ نفر معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می‌کنیم، افزود: موضوع امنیت و سلامت اخلاقی و جسمانی جامعه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در اولویت این انتظامی بوده و شایسته است خانواده‌ها نیز در تشریک مساعی با پلیس، با برخوردهای اسلامی و صحیح و واکنش‌های به موقع، الگوی مناسبی برای فرزندان خود باشند.

وی با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بیان داشت: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و امنیتی و سایر دستگاه‌ها بوده که در این میان نیروی انتظامی همواره پیش قراول تأمین امنیت در سطح جامعه بوده و با هنجارشکنان در همه زمینه‌ها برخورد قانونی داشته که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.