جاسم محمدی فارسانی  روز یکشنبه با تاکید بر مشارکت تمام مردم برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در استان افزود: با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت مددجویان بخشی از خدمات و فرآیندهای کمیته امداد استان لرستان الکترونیکی انجام می‌شود که می توانند از طریق سامانه درخواست خود را ثبت  کرده و از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

محمدی فارسانی با بیان این‌که عمده فعالیت‌های خدمات کمیته امداد  لرستان به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود اظهار داشت:‌ انجام درخواست‌های مددجویان تحت پوشش  تازمان ریشه کنی این ویروس به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ادامه دارد بنابراین مددجویان با ورود به پایگاه اینترنتی E.emdad.ir می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تاکید بر ورود بیشتر خیران جهت کمک به مددجویان این نهاد در شرایط کنونی اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و ضرورت حضور مردم در خانه‌ها، خانوارهای تحت پوشش نیازمند کمک‌های معیشتی بیشتری هستند و می‌طلبد که خیران برای کمک به مددجویان ورود کنند.

محمدی فارسانی گفت: همچنین تمهیدات لازم برای کمک الکترونیکی شهروندان به ویژه برای جشن نیکوکاری اندیشیده شده و خیران می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و غیر حضوری با استفاده از کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.

تاکنون ۱۰۴ نفر در لرستان به کرونا مبتلاشده اند که از این تعداد پنج نفر جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.