مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت تشخیص حقوق دولت و مراقبت از اموال عمومی از سوی مسئولین نظام، اظهار داشت: اعتماد مردم به نظام و انقلاب به عملکرد مسئولان بستگی دارد چرا که عملکرد نظام به عهده مسئولین سپرده شده است.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته تا کنون درخت انقلاب با ریخته شدن خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز هر مدیری در هر پست و منصبی قرار دارد به برکت خون همین شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

دادستان بروجرد با بیان اینکه مدیران در مسئولیت‌های مختلف نباید اهمال کنند، تصریح کرد: همه تصمیمات و اقدامات مأمورین دولتی باید با وسواس و دقت کامل و با توجه به مسئولیت شرعی که بر عهده آنها است، انجام شود.

محمدی با اشاره به اظهار نظر کارشناسان در زمینه‌های مختلف ادامه داد: کارشناسان باید مراقب باشند که مبادا با ارائه نظر غیرکارشناسانه در برخی امور نسبت به مردم ظلمی اعمال کنند و یا مدیون فردی شوند.

وی خواستار رعایت تکریم ارباب رجوع از سوی تمامی مسئولین شد و افزود: تشخیص حقوق دولت و مراقبت از بیت المال به گونه‌ای که با تصمیم هیچ مسئولی ظلمی به بیت المال وارد نشود نشانه این است که توانسته ایم به خوبی از خون شهدا، آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) امانتداری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.