جاسم محمدی فارسانی روز یکشنبه  اظهار داشت: سه هزار و ۹۴۰ شغل از محل اعتبارات امدادی، بانکی، روستایی، هم افزایی مهر و امید و از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان تا پایان دی ماه سالجاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سیاست اشتغال در کمیته امداد مبتنی بر آموزش و ایجاد مشاغل خانگی، کارگاه های کوچک و زود بازده است، بیان کرد: فعالیت اشتغال این نهاد در راستای توانمند سازی و تولید است.

وی جمع اعتبارات این‌مشاغل را ۱۰۵ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از طریق پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات امدادی، ۴۲۹ شغل با حدود ۸ میلیارد تومان و از محل اعتبارات بانکی یک هزارو ۹۳۲ شغل با ۵۹ میلیارد تومان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۸۹۴ شغل از سر فصل ایجاد فرصت های شغلی در مناطق روستایی و عشایری با ملبغ ۳۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد شده افزود: از طریق هم افزایی مهرو امید ۲۶۵ شغل به مبلغ پنج میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان و از طریق کاریابی و تعامل با کارآفرینان ۴۲۰ شغل ایجاد شده است.

اکنون ۹۰ هزار خانوار با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد لرستان است که از این مجموع ۶۷ هزار و ۸۰ نفر مددجوی معیشت بگیر هستند و ۱۱ هزار و ۵۱۳ خانوار در مناطق سیلزده لرستان دچار آسیب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.