به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز پنج شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در سخنانی با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه نشاط کاری از سوی مسئولان و مدیران، اظهار داشت: در این صورت است که مدیران می‌توانند برنامه‌ها و اهداف را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه نوع کار نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به گونه‌ای است که رابطه‌ای با تنبلی و سستی ندارد، عنوان کرد: فعالیت در این حوزه نیاز به برنامه ریزی، اقدام و عمل جهادی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه این روحیه در بین نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان وجود دارد، افزود: وقتی این روحیه نشاط کاری با ذخیره معنوی و برخواسته از تقوای الهی باشد می‌تواند تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: مسئولان و مدیران هر دستگاه پرچم مبارزه با فساد را به عنوان اولین فرد در سطح دستگاه‌های اجرایی به دست بگیرند.

وی، همچنین بر ضرورت رعایت عدالت اداری از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت: رفتار و گفتار مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای باشد که مایه زینت برای مقام معظم رهبری باشد. ‌

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.