علی کاملی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال حدود ۲.۵ میلیارد تومان جهت بهسازی و توسعه فرودگاه تخصیص  و برای سال آینده نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و چنانچه سال آینده پیمانکار تغییر کند، مبلغ جداگانه ای حدود ۲۰ میلیاد تومان اعتبار باید برای این طرح لحاظ شود.

وی اظهار داشت:  عملیات بهسازی ترمینال فرودگاه با همکاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در دست انجام است و پیشرفت خوبی دارد وکار بهسازی روشنایی ترمینال نیز به تازگی شروع شده که پیشرفت ۲۰ درصدی دارد.

وی بیان کرد:‌ در حال حاضر پروازهای رفت و برگشت تهران و مشهد در فرودگاه خرم آباد انجام می شود که پیگیری برای برقراری پروازهای صبح و بازگشت عصر تهران و افزایش سورتی های مشهد در حال انجام می باشد.

کاملی گفت: فرودگاه خرم آباد از نظر تجهیزات شرایط مطلوبی دارد و چنانچه شرکت های هواپیمایی و تورهای منطقه اعلام آمادگی کنند پرواز کیش  نیز راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی ۱۰ ماه امسال فرودگاه خرم آباد ۵۹۶ پرواز و ۴۱ هزار مسافر داشته و در این مدت ۱۸۳ تن بار جابه‌جا شده است.

گفتنی است در هفته حدود ۱۰ پرواز رفت و برگشت تهران و یک پرواز مشهد در فرودگاه خرم آباد برقرار می شود که ساعت آن و نبود پرواز برگشت مشهد تا یک هفته موجب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.