محمد فیضیان روز سه شنبه بیان کرد: دانشگاه لرستان در بین تمام دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور، در رتبه هفتم فدراسیون سرآمدان ایران (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) قرار گرفته و این پیشرفت‌ها، حاصل تلاش یک هیئت علمی در سطح بین‌الملل بوده که به طور مشترک با دانشگاه لرستان انجام گرفته است.

وی در خصوص امکانات و منابع مرکز نوآوری دانشگاه و چگونگی حمایت از صاحبان ایده،اظهار داشت: خوشبختانه در سفر دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال، مجوز فعالیت این مرکز داده شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان  عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی این مرکز راه‌اندازی شد و با  ساماندهی و جابجایی امکانات موجود، فضای مناسبی در اختیار این مرکز قرار داده شد.

فیضیان گفت:یک تیم علمی که متشکل از دانشجویان است با هدایت یک عضو هیئت علمی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد:یکی از اهداف راه اندازی این مرکز فراهم کردن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی است که تاکنون محصولاتی هم تولید شده و ما از صاحبان ایده‌ها، حمایت می‌کنیم.

اکنون ۷۲هزار و ۳۰۰ دانشجو در۷۵ مرکز آموزش عالی لرستان تحصیل  و یک هزار و ۲۰۰ استاد تمام وقت عضو هیات علمی در سطح استان تدریس می کنند.
 ۵۷ رشته دکترا، ۷۱ رشته کارشناسی ارشد، ۶۱ رشته کارشناسی با احتساب دانشجویان چهار مرکز اقماری حدود هفت هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان تحصیل می کنند.
 ۳۰۳ هیات علمی در این دانشگاه حضور دارند که از این مجموع ۷۸ نفر دانشیار، ۱۵ استاد تمام و ۲۴ مربی و مابقی مربی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.