به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق ۴۴۵ روستا  شده بود؛ با بسیج کلیه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش این شرکت در کمترین زمان ممکن  و با اقدام جهادی و  تلاش بسیار زیاد موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شده و برق این روستاها وصل گردید.

مدیرعامل برق لرستان در این خصوص اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد ۴۴۵ روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر،سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و... با  قطع شبکه مواجه شدند.

فریدون خودنیا افزود: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور می باشند.

رفع مشکل و برقدار نمودن روستاها

وی تصریح کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام  به رفع مشکل و برقدار نمودن این روستاها کردند.

مهندس خودنیا با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی  و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق؛ اظهار داشت: نیروهای زحمتکش در تلاشی ستودنی مجبور به حمل تجهیزات به وسیله ی نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران، بر لزوم آمادگی کامل پرسنل و امکانات شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی آتی تأکید نمود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1309441
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.