حسن بلوریان  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه به مدت یک هفته  انجام می شود.

وی افزود: داوطلبان این دور از انتخابات در شهرستان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز با مراجعه به فرمانداری ثبت نام خود را از طریق چهار تیم از کاربران  مستقر در فرمانداری انجام و در صورت استقبال گسترده داوطلبان آمادگی افزایش کاربران برای ثبت نام وجود دارد.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد بیان کرد: شهرستان با برخوردار بودن از ۲ بخش اشترینان و مرکزی و حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی است.

بلوریان اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی  فضای مجازی و حقیقی به دقت رصد می شود، و هر گونه تخلف از سوی داوطلبان  بررسی خواهد شد.

وی یادآورشد: از داوطلبان انتخابات درخواست می شود از تبلیغات زود هنگام و تخریب یکدیگر خودداری نموده و تبلیغات را فقط در مهلت قانونی انجام دهند.

وی ادامه داد: در دهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۳۸ صندوق برای جمع آوری آرای مردم در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد که امسال پیشنهاد شده تعداد صندوق ها به ۲۵۵ صندوق افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.