به گزارش ایرنا سیامک بهاروند روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان که با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد لرستان، آسان پرداخت زنجان، شهر خراسان رضوی، فولاد مبارکه سپاهان، خاتم اردکان، ترمه دستجردی یزد، غفاری تاکستان و سلکتور تهران از دیروز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، عصر امروز با پیگیری ادامه رقابت‌ها در روز پایانی و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد لرستان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم آسان پرداخت زنجان نایب قهرمان شد و تیم شهر خراسان رضوی نیز در جایگاه سوم ایستاد، افزود: در جریان برگزاری این مسابقات ۴ رکورد باشگاهی، ۲ رکورد ملی جوانان و یک رکورد ملی نوجوانان نیز شکسته شد.

بهاروند ادامه داد: در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم شهر خراسان رضوی با ثبت زمان ۴۷.۷۱ ثانیه رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید و تیم ترمه دستجردی یزد نیز با زمان ۴۹.۶۴ ثانیه رکورد ملی جوانان این ماده را ارتقاء داد.

وی افزود: در ماده ۱۰۰۰۰ متر پیاده روی، فاطمه زهرا قلعه نویی با زمان ۱:۰۰:۳۷.۶۵ ساعت رکورد ملی این ماده در رده سنی جوانان را شکست.

بهاروند با بیان اینکه درماده ۵۰۰۰ متر پریسا عرب از باشگاه دانشگاه آزاد لرستان با زمان ۱۷:۴۰.۵۷ دقیقه رکورد جدید باشگاهی این ماده را ارتقا داد، اظهار داشت: در ماده ۸۰۰ متر تکتم دستاربندان از باشگاه شهر خراسان رضوی با ثبت زمان ۲:۱۴.۴۹ دقیقه رکورد باشگاهی ایران را بهبود بخشید.

وی گفت: در ماده پرتاب دیسک، ژاله کاردان با پرتابی به طول ۵۰.۰۶ متر رکورد باشگاهی این ماده را شکست و محلا محروقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان با رکودر ۴۵.۸۷ متر رکورد ملی نوجوانان ایران را ارتقا داد.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.