به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری سلسله در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، دستاوردهای گوناگونی برای مسلمانان خاورمیانه و جهان به ارمغان آورد که یکی از مهمترین آنها، مقابله قدرتمندانه جمهوری اسلامی با استکبار و کشورهای قدرتمند جهان بود.

وی با اشاره به شکل گیری انقلابهای گوناگون در منطقه به تاسی از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: امروز اگر می بینیم که استکبار و ایادی اش گام به گام عقب می نشینند به دلیل قدرتی است که جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و منطقه کسب کرده است.

حجت الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه نباید از ارزشهای دفاع مقدس غافل شد، خاطرنشان کرد: باید ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را با تاسی از هنر به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر نیز در ادامه با اشاره به تلاشهای دشمنان انقلاب اسلامی و برنامه ریزی آنها در ابعاد اقتصادی، نظامی و سیاسی برای ناامن کردن کشور، اظهار داشت: این انقلاب نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدا از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند و تداوم یابد.

سرهنگ محمود یوسفوند با اشاره به اینکه دفاع مقدس تمام معادلات جهانی را بهم ریخت، افزود: اکنون جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد و لازمه حفظ این قدرت و اقتدار، تربیت نسل جوان و آینده ساز کشور بگونه ای است که حافظ آرمان های والای انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته دفاع مقدس در شهرستان، ادامه داد: اجرای رژه موتوری و سرودهای حماسی، دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، یادواره شهدا و اعزام سخنران به مدارس و داشنگاه های شهرستان از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان است که لازمه اجرای باشکوه اآنها، همکاری سایر دستگاه های شهرستان در اینخصوص است. 

معاون سیاسی فرمانداری سلسله نیز از دفاع مقدس به عنوان یکی از فصل های مهم و تاثیر گذار در تاریخ کشور یاد کرد و اظهار داشت: همه ما موظفیم به نقش و مسئولیت خود در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی عمل نماییم.

عابدین گراوند به حضور پررنگ مردم در دفاع از نظام، ارزش ها و تمامیت ارضی کشور در همه ادوار خصوصا در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس باید سعی شود پیام دفاع مقدس که پیامی اعتقادی ملی و فراگیر می باشد را انتقال دهیم و اجرای این امر خصوصا در انتقال به نسل جوان و قرار گرفتن در برهه گام دوم انقلاب بسیار مهم و حساس بوده و باید به آن توجه ویژه داشت. 

وی از تمامی ادارات شهرستان خواست تا در اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان همکاری لازم را با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان داشته باشند.

۷۲۶۵/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.