به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در این باره گفت: مسئولان متولی پاسخ دهند که برنامه های افزایش تولید چه بوده است؟ کدام کارخانه تعطیل شده راه اندازی شده و در حال فعالیت و تولید است ؟!

وی افزود:نباید از مسئله اشتغال و اقتصاد غفلت کنیم که قطعاً آسیب خواهیم دید چرا که مسئله اصلی جامعه و مردم اقتصاد و اشتغال و معیشت مردم است و بایستی به این سمت و سوی حرکت کنیم .

 در بخش تولید و اشتغال مشکلات عدیده ای وجود دارد

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در حال حاضر در بخش تولید و اشتغال مشکلات عدیده ای وجود دارد اظهار کرد: باید بررسی شود و دید که کدام مشکل برطرف شده ؟ و امسال چه میزان اشتغال ایجاد کردیم! چه مقدار تولید استان افزایش پیدا کرده

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: بسیاری از نیروهای کار ، سرمایه و ثروت کشور درگیر تولید نیستند تولیدکنندگان و کارخانه دارها با مشکلات عدیده ای مواجه هستند کدام مشکلاتشان را حل کردیم؟!

آیت الله میرعمادی با انتقاد از وضعیت اشتغال استان اذعان کرد: در لرستان تلاش برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه جهت کار و اشتغال مشاهده نمی گردد وقتی تلاش برای رفع موانع تولید صورت نگیرد خبری از تولید و اشتغال نخواهد بود .

شاهد کم توجهی و غفلت مسئولان هستیم

ایشان خطاب به مسئولان استان گفتند: مسولان باید فکری بحال این وضعیت کنند و چاره اندیشی نمایند متاسفانه شاهد کم توجهی و غفلت مسئولان هستیم در حالیکه در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن مدام در حال افزایش تحریم هاست در قبالش ما چقدر تولید و اشتغال را افزایش دادیم؟

 سید احمد میرعمادی همچنین عنوان کرد:در برابر تروریست اقتصادی آمریکا باید جهاد اقتصادی کرد اما تنبلی اقتصادی مشاهده می شود

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: در همه جلسات و دیدارها بطور جدی تذکر می دهیم و دغدغه مردم را در این زمینه همیشه به مسئولان منتقل می کنیم امیدواریم کسانی که قدرت و پول و ثروت را در اختیار دارند در این زمینه گامی اساسی بردارند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1255507
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.