به گزارش ایرنا، محسن کردی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بروجرد افزود: ۹۸ درصد انسولین مورد نیاز کشور در دارو سازی اکسیر بروجرد تولید می شود.

وی اظهار داشت: پارسال شرکت دارو سازی اکسیر ۴۴۰ میلیارد تومان دارو تولید کرد و  ۱۰۵ میلیارد تومان سود آوری داشته است.

مدیر عامل دارو سازی اکسیر بیان کرد: در سه ماهه اول امسال رتبه دوم تولید دارو در کشور و ۳۶۰ درصد رشد سود آوری  و ۸۲ درصد رشد فروش داشته ایم.

وی با اشاره به تولید  ۶ محصول دارویی جدید در سال گذشته افزود: امسال ۱۰ محصول جدید داروی در دارو سازی اکسیر ساخته می شود که  تاکنون سه محصول رونمایی و وارد بازار شده است.

وی بیان کرد: در تیرماه امسال ۱۳۰ میلیون واحد داور تولید شده است که رکود خوبی برای اکسیر در بین شرکت های دارو سازی اکسیر می باشد.

مدیر عامل دارو سازی اکسیر گفت: داروسازی اکسیر بروجرد در سه ماهه اول امسال صادر کننده برتر کشور بوده است.

به گزارش ایرنا، کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۶۰هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است.

این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.

محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

۱۹۰ قلم دارو در دارو سازی اکسیر بروجرد تولید می شود.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.