به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید لطف الله حیات الغیب ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد اظهارداشت: اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی مایه امیدواری مردم شده است که با ادامه این روند بدون شک کشور عزیز ایران در آینده ای نه چندان دور مدینه فاضله جهان اسلام خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی رغم وجود شدیدترین تحریم های ظالمانه اخیرا توانست به صادرات بنزین برسد، همه بدانند تلاش آمریکا مذبوحانه است و به هیچ جایی نمی رسد و جوانان ایران اسلامی جواب همه زورگویی های دولتمردان آمریکا را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب در ادامه به روز جهانی جوانان اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با جوانان و نخبگان، تحقق پیشرفت علمی سودمند در کشور را تنها با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان پذیر دانسته اند لذا شناخت نیازهای علمی کشور توسط جوانان از نیازهای امروز جامعه است.  

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره مناسبت های ایام ذی الحجه اضافه کرد: این ایام در حقیقت فصل خودسازی است لذا امیدوارم همه مسلمان از دعا و نماز بی نظیرش بهره های لازم را ببرند و اطمینان داشته باشند که با به جا آوردن اعمال این ماه پربرکت در ثواب حج نیز شریکند.  

۷۲۶۴/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.