بانوی وزنه‌بردار نوجوان لرستانی که در پیکارهای قهرمانی کشور در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نشان طلای وزن 49 کیلوگرم را کسب کرد، می‌گوید: انتظار حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم مثل آقایان در میادین بین‌المللی بدرخشیم.

متین الوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درخصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: از پارسال که در رده سنی نوجوانان شرکت کردم، شرایط این مسابقه از هر نظر بهتر بود.

وی با اشاره به اینکه سال قبل طلای نوجوانان کشور را کسب کرده، افزود: هنوز هم در همین رده سنی هستم اما ترجیح دادم در رقابت‌های جوانان و بزرگسالان نیز خودم را محک بزنم.

الوند در پاسخ به پرسشی که فکر می‌کرده در هر دو رده سنی قهرمان شود؟ گفت: تا قبل از اینکه وزن کم کنم می‌دانستم قهرمان می‌شوم اما چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها، برای اینکه به سر وزن بیایم 7 کیلو کم کردم و برای همین شک داشتم.

این بانوی وزنه‌بردار بیان کرد: حدود یک سال است که وزنه‌برداری را شروع کرده‌ام و با این حال از شرایطی که طی این مدت داشته‌ام، راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دورود تمرین می‌کند، اضافه کرد: تا سال گذشته شرایط سالن خوب نبود و هنگام تمرین اذیت می‌شدیم و با اینکه ایده‌آل نیست اما خیلی بهتر شده و جا دارد از هیأت شهرستان و استان تشکر کنم.

الوند گفت: بانوان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و در یک کلام انتظار حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم مثل آقایان در میادین بین‌المللی بدرخشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.