رئیس هیأت وزنه‌برداری لرستان گفت: در بخش بانوان حمایت ویژه و بیشتری نیاز داریم که به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.
سید علی شاهرخی در گفت‌وگو با اشاره به درخشش بانوان وزنه‌بردار استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، تصریح کرد: در این رقابت‌ها در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان مقام‌های خوبی کسب کردیم.
وی ادامه داد: خانم‌ها گودرزی و الوندی در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شدند و برنامه‌های زیادی داریم که این وزنه‌برداران پیشرفت بیشتری داشته باشند و در میادین بین‌المللی هم بدرخشند.
شاهرخی با بیان اینکه فعالیت بانوان از سال گذشته به طور رسمی آغاز شده، افزود: در این مدت برنامه‌های زیادی در بحث آموزش اجرا کرده‌ایم و این برنامه‌ها را در سال جاری نیز ادامه خواهیم داد.
رئیس هیأت وزنه‌برداری لرستان افزود: شهرستان‌های دورود، الیگودرز، ازنا و خرم‌آباد به طور رسمی شروع کرده‌اند و نتایج خوبی هم در این مدت حاصل شده است.
وی درخصوص تجهیزات گفت: چون وسایل و تجهیزات آقایان با بانوان فرق دارد فعلاً دورود را مجهز کرده‌ایم و برای مابقی شهرستان‌ها هم برنامه داریم.
شاهرخی گفت: در آقایان که جایگاه وزنه‌برداری  لرستان مشخص است و با توجه به استعدادهایی که داریم در بانوان هم می‌توانیم قطب باشیم و شرایط به گونه‌ای است که در این بخش حمایت ویژه و بیشتری نیاز داریم که به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.