به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در اولین جلسه  شورای  شورای صلح و سازش که به ریاست مدیر کل تشکیل شد هدف از تشکیل شورا و شرح فعالیتهای آن توسط مدیر کل برای سایر اعضا تبیین شد.

مدیر کل زندانهای لرستان ضمن مثبت برشمردن این اقدام خداپسندانه اظهار داشت : زندانیان و خانواده های آنان موقعی که از همه جا قطع امید می کنند بعد از خدا ، تنها امیدشان به پیگیریهای این شورا می باشد ، از اینروی باید مخلصانه در این راه گام نهیم و به خدا توکل کنیم.

محمدی اصل تصریح کرد : ممکن است شکات و یا ولی دم نسبت به خانواده متهمین واکنش نشان دهند اما مطمئن باشید اگر شما به منزل این خانواده ها بروید قطعا با آغوش باز از شما پذیرایی خواهند کرد و این فرصتی مغتنم است که اعضای شورا بتوانند رضایت آنها را جلب کنند.

نقش بسزای روابط عشره ای در استان

وی افزود : روابط عشیره ای در استان ما نقش بسزایی دارد ، پس این موضوع می تواند مهمترین دستمایه ما قرار گیرد تا با استفاده از نفوذ ریش سفیدان ایل و عشیره موضوع را حل و به سازش منتهی کنیم.

محمدی اصل در ادامه تاکید کرد : نکته ای دیگر که نباید از آن غافل شویم نقش خیرین در این شورا است چرا که خوشبختانه در امور خداپسندانه همیشه خیرین یک پای کار هستند اما در استان ما بیشتر در اموری مانند مدرسه سازی فعال هستند ، لذا هنر ما آنجاست که بتوانیم این عزیزان را مجاب کنیم وارد این عرصه شوند و تاثیر کار شان در راستای آزاد سازی زندانیان و ساماندهی و نجات خانواده آنها را روشنگری کنیم.

در ادامه حجت الاسلام واعظی بعنوان دبیر شورا ابلاغ سایر اعضاء را با امضای مدیر کل به آنان اعطاء کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1222543
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.