معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین جشنواره خلاقیت هشتم مردادماه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سیدعیسی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خلاقیت، اظهار کرد: این جشنواره با هدف بهره‌گیری از طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه معلمان و مدیران برای ارتقای کیفیت آموزش دوره ابتدایی، هشتم مردادماه در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بیستم اردیبهشت‌ماه بود، بیان کرد: در مجموع ۴۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و ۲۴ اثر از سوی داوران به‌عنوان آثار برتر شناخته شد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر ضرورت به‌کار‌گیری از شیوه‌های نوین برای آموزش در دوره ابتدایی، ادامه داد: جشنواره خلاقیت نیز با هدف افزایش ارتقای کیفیت آموزش دوره ابتدایی و با حضور حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که اولین جشنواره خلاقیت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در دو بخش معلمان و مدیران برگزار می‌شود، افزود: باید از ظرفیت ایده‌های خلاقانه آموزشی معلمان و مدیران برای افزایش بهبود کیفیت تدریس در دوره ابتدایی به‌عنوان یکی‌از بنیادی‌ترین دوره‌های تحصیلی استفاده شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که داوری آثار این جشنواره توسط سه نفر و به‌صورت غیر متمرکز انجام شده است، اظهار کرد: طرح‌ها و ایده‌های برتر و برگزیده این جشنواره که قابلیت اجرایی داشته باشند را می‌توان در مدارس اجرایی کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.